Wednesday, September 12, 2012

Tutup tahun 2011


Tuhan tahu apa yg pernah aku alami. Banyak kejadian dalam hidupku yg sangat luar biasa. Hampir semua peristiwa aku alami. Tapi aku terus berdiri tegar, ini bukan se-mata" krn aku kuat tapi pertolongan & penyertaanMU yg membuat aku msh ada s
ampai hari ini. Tuhan, di tahun ini ada bbrp orang yg Kau jauhkan dariku...aku tahu ini semua untuk kebaikkanku. Terus Tuhan bekerja dlm hidupku...jauhkan aku dr orang" yg tdk layak bersamaku. Aku hanya manusia biasa tdk tahu & tdk bisa mengatur itu, smuanya aku serahkan ke dlm tanganmu. Seminggu lagi tutup tahun 2011... aku menutup semua kesedihan & kesakitanku di tahun ini ;aku siap melupakannya, dan aku siap menyambut tahun yg baru dgn segala yg baru, Thanks GOD... from my deepest heart...Thanks! I love You so much

No comments:

Post a Comment